nedelja, 11. januar 2009

NEDOKONČANO

Po mizi se mi valja kup neskončanih zadev, jaz pa nič časa za fimanje. Vidite, o čem govorim?



Ja, malčica je zbolela in če je katera od punc bolna, moje ponočevanje odpade. Saj veste, čajčki, zdravila taka in drugačna, crkljanje v skupni postelji.... Upam, da bos temi boleznimi hitro bolje in da bom že v kratkem lahko objavila spet kakšen svoj izdelek.
Obljubim tudi, da bom skončala zadeve s prvega Euro Clay Carnivala. Ja, pa najbrž bi lahko spisala kakšen "tutorial".... No, vse še pride. Se beremo!

UNFINISHED

Have so much unfinished stuff and tottaly no time for claying. My Zala is sick again and she needs a lot of attention.

I also pormised myself to finish my pieces from 1st EuroClayCarnival. And to write some tutorials and publish them on my blog and.... Everithing will be done some day! Lets read each other!

2 komentarja:

Márcio Silva pravi ...

hi visit me too
www.sarinhaesamyrinha.blogspot.com
I'll waiting for you!

Roberta pravi ...

Ooo, lej no lej, blogerka! :)

Sem bila nekaj časa "izgubljena", in nisem dosti spremljala tegale internetnega sveta... Vidim, da ti gre super, in prav fino, da si se pridružila blogerjem.

Lepi izdelki, superca!

Lp.