nedelja, 4. januar 2009

FIMARSKO POPOLDNE

Komaj sem čakala na včeraj! Sobota, ko se dobimo z Majo in Kristino. Poleti smo bile skupaj na prvem EuroClayCarnivalu v Angliji, v Ilkestonu. Cela zadeva se je dogajala - ne boste verjeli - na "fuzbalplacu". No, ne dobesedno, pač pa v prostorih nogometnega kluba. Po pravici povedano, nisem pričakovala, da bo še katera slovenka tako utrgana, da bi sredi avgustovske vročine rinila na angleško podželje. In tako smo se srečale!

Najlepše pri vsem pa je, da se vsake toliko časa dobimo in poklepetamo. Včeraj smo se dobile pri Kristini, v Poljanski dolini, v Gorenji vasi. Marsikomu pet ur predstavlja kar precej časa, nam je pa minilo, kot bi mignil. Kristina je mojstrica obdelave površin, Majo navdušuje vse, kar ima naraven videz in še posebej, če je v afriškem stilu, jaz pa sem zaenkrat kraljujem na področju "millefiorija". Prav smešno, je, kako smo si različne. In bi se v ponudbi lahko dopolnjevale, če bi se odločile, recimo, odpret kakšno trgovinco.

Kristina ima super zbirko art knjig. Malo keramike, malo slikanja, malo mozaikov in ja, veliko fimanja! Komaj sem ji prinesla nazaj knjigo Kim Cavender, sem si že morala izposodit knjige Christi Friesen, Barbare McGuire in Laurie Mika.




Sploh te zadnje knjige nisem in nisem mogla odložit. Koliko dobrih tehnik in idej. Ta knjiga je definitivno moje naslednje naročilo na Amazonu.



Seveda si poleg knjig izmenjujemo tudi izkušnje, mimogrede poberemo druga od druge kakšno idejo. In ja, domov sem prišla obogatena za nekaj res izvirnih darilc - hvala Maja, hvala Kristina!


FIMO AFTERNOON
Kristina invited me and Maja to her home in Poljanska dolina yesterday. We meet at 1st Euro Clay Carnival last year and since then we often visit each other and have some "poly talks". I have to mention how different we are, actually. Maja is "african" girl - she likes african design, colors and patterns. Kristina likes all king od surface treatment tecniques. And I am "millefiori" fun - like colors, flowers and I play with different shapes of beads.
Five hours was like a minute for us. Kristina has great big artistic library. I borrowed some of her books (Kim Cvender, Laurie Mika, Christy Friesen, Barbara McGuire) and they are all great. I have to buy some of them, specilly Laurie's Mika book about mosaics.
And - I richer for few adorable creative gifts - thank you Maja, thank you Kristina!

1 komentar:

dekca pravi ...

Ful lepe stvari, ne morem verjet, da se samo eno leto s tem ukvarjaš, prava profi si postala!
V glavnem , odkrila sem te in še pridem na obisk:)