ponedeljek, 19. januar 2009

BARVE,BARVE

Ustvarjanje z materialom, kot je polymerna masa mi je zelo všeč, ker me rezultati vedno znova presenečajo. Na žalost tudi v negativnem smislu. Ko sestavim vzorec, je vse kot je treba (no, po mojem skromnem mnenju) - barve pašejo skupaj, kontrasti so super, vzorec se lepo vidi. Potem pa gre zadeva v pečico in pride trenutek resnice! Včasih izpade celo bolje, kot sem imela v mislih, včasih pa se vse sfiži.

Sem ravno zadnjič gledala po barvi karti Fimo Classic en super odtenek zelene in ga po receptu natančno zmešala. Celo modelček sem uporabila, čeprav tako dlakocepstvo pri meni ni v navadi. In kaj dobim? Nekaj podobnega blatu. No, malo zelenemu blatu sicer. Zadeva me je tako razkurila, da sem do treh ponoči mešala in mešala barve, odtenek za odtenkom. Drugi dan pa še Soft.



Človek bi mislil, da me zdaj ne more nič več nič presenetiti - JA, PA ME LAHKO! Proizvajalec, ki se spomni, da dobri stari oranžni barvi spremeni barvni ton. Tako malo zaradi lepšega!

Mimogrede, Boja Moja ima bonbonček, zelo zelo sladek! Se splača potrudit in jo obiskat!

COLORS,COLORS
Polymer clay as art material is the best for me. It's so versatile. I think it really offers unlimited possibilities to anyone - begginers and experienced artists. I like to combine colors and shapes in my new canes. Many times I am surprised sbout results. And there are also unplesent surprises. Sometimes bright colours after curing become darker. There is no more contrast in cane pattern and everithing goes ....somewhere.
And there is another surprise. I mixed colours by recepies of producer. Guess what - cataloged colour and real colour don't match! I was really mad and the result of my maddnes is the whole colour pallete by producer's colour scheme. Am I prepared now? I wish. They change the standard orange colour to something yellow/orange. It's never ended story, is it?

2 komentarja:

K pravi ...

Uh, jaz sem zadnjič tudi klela, sem namešala miljavžent "turkiznih" iz obstoječih domačih zelenih, modrih itd., pa ni nobena bila turkizna.
A smem nekaj vprašat? A tvoje fotke niso na nobene večje polinkane, da bi se jaz nad vzorci naslajala? :)
Bye, Kitty

Maja pravi ...

Ti moram povedat, da mi je obisk pri tebi zelo dobro del. Mi je močno pomagal, da sem se skopala iz krize, privlekla iz kleti vso poli ropotijo in včeraj že nekaj packala! Hvala!!