ponedeljek, 4. maj 2009

SAMO NA KRATKO...

HVALA VSEM, ki me spremljate in namenjate vzpodbudne besede mojim "polimerizacijam". Nastalo je še kar nekaj stvari, ki niso objavljene. Jih bom pa uporabila za objave v kakšnem obdobju kreativnega mrtvila, ki me včasih popade.
In še odgovor Renati. Tokrat sem uporabila čisto navadno Ryherjevo elastiko, ki je sicer "več žilna", nisem pa čisto prepričana v njeno vzdržljivost. Zato jo bom zamenjala in uporabila tako, ki ima v sredi gumo, okrog pa je opletena z najlonskimi nitkami. Taka elastika je veliko močnejša in zdrži tudi res močno raztegovanje. Debela je cca 1mm in ima okrogel prerez. Če pa nagruntam še kaj drugega, pa vas vsekakor obvestim.
Se blogamo!

2 komentarja:

Renata pravi ...

Hvala za razlago glede elastike. Take kot jo opisuješ, sploh še nisem zasledila. A imaš kakšno ime firme?

lp

Tulpika pravi ...

Pst, na mojem blogu te nekaj čaka ;) (13. maj)

LP, Tulpika