ponedeljek, 11. maj 2009

LE KDO SE SLADKO DRŽI?

Današnji dan je bil naporen za vse, zlasti za Zalo in Zojo, ki sedaj že trdno spita. Sem mislila, da bomo žrebale skupaj, vem, da bi jima bilo v veselje. Ampak jutri je nov delovni dan, moji "žverci" pa res potrebujeta počitek.
Danes žrebam sama. Pa še printe komentarjev sem pozabila narest. Sem jezna na svojo pozabljivost! Izhod v sili - zapišem številke na listke in ........posladkala se bo K, ki mi je 7.maja zapisala:
"Hooo, še en majski bombonček! Tako lepih polizadevic se pa absoslonsko ne sme zamuditi. Nas je pa res veliko, ki praznujemo maja. Če si dvojček, boš na vrsti šele čez nekaj časa, na tisto prgišče čez okroglo pa ... jaz sem za tako prgišče pod, ampak kar se mene tiče, praznujem 28. rd in konec ;) Ne glede na to, koliko jih je, ti želim vse lepo in dobro tudi v naslednjem letu tvojega življenja. In čimveč prostega časa za poli! Tvoje polijanje mi je všeč, ker je pisano, veselo, zabavno in - natančno :)".
K, oglasi se mi na fimolandija@gmail.com, da ti pošljem zasluženo nagrado.

Ni komentarjev: