petek, 13. februar 2009

POFOČKANA

Ja, ne pravijo zastonj, da gre v tretje rado. Pofočkale so me Snežinka, Maja in Roberta. Torej dolgujem tri fotke.
Malo bom pogoljufala, sicer sezna zgodit, da dobite na sceno spet tri ustvarjanja, najbrž pa je čas, da pokažem še malo zasebnosti. Torej, najprej šesta fotka iz šeste mape (uuups, vse fotke imam samo v treh mapah!).
No, zdaj pa šesta podmapa v prvi mapi, pa šesta fotka.....

To je mapa mojega brskanja po netu. Tole sicer ni nič kaj moj stil bom pa najbrž z objavo zelo razveselila Majo, ki je prava "afro-fanica". Sorry, pojma nimam, kje sem jo pobrala, sicer bi zapisala link.

Druga fotka je iz moje druge mape s fotkami, No spet šesta podpmapa in šesta fotka:



Ua, ne morem verjet! Naša prva Fimolandija. To je pravzaprav dogodek, ko sem se naučila fimat. Naj povem zgodbo. Poleti na morju sem odkrila na poreški obali en štant, ob katerem mi je zaigralo srce. Pa to je to! Ohala in ahala sem nad poli krasotami, kupila zapestnico in se mimogrede zmenila, da bi imela v Ljubljani tečaj. Zgodil se je oktobra 2007 - od takrat sem uradno zastrupljena s polijem. Za to je kriva Tereza, umetnica, ki jo zelo občudujem in sem vesela, da sodi v krog mojih prijateljev. In s katero spet pripravljava popotovanje v Fimolandijo v marcu!

Tretja fotka pa je iz tretje mape, v šesti podmapi, šesta po vrsti.... O, moji mali sončkici, ki jima je Božiček prinesel novi pižami. Zelo sta bili veseli Kitty in Wings posteljnine - smo morali takoj vse namontirat in poslikat. Poziranja ni bilo ne konca ne kraja, je pa to ena boljših fotk, ki so nastale v tem dnevu.

Zoja je prvošolka, ki zelo rada pleše in nastopa, je odločna in trmasta (le po kom?), rada pa tudi ustvarja - vam enkrat pokažem njeno galerijo!

Zala pa je prijazna dvoletnica, ki je prava mucica, Rada se crklja in težko jo ujamete brez nasmeha na obrazku.

Torej, fotke so objavljene, zdaj pa fočkamo dalje. Ker so vsi blogci, ki jih redno obiskujem že bili v igri, se bom lotila takih, na katere zaidem, recimo enkrat na 14 dni:

Tulpika

Moni

Dodo

Barbi

Svetovi Tanc

Maja

Prav vse so "papirčkarke" (to je moje ljubkovalno ime za vse vas, ki delate čudovite zadeve iz papirja - ne mi zamerit). Jih imam prav rada. Ko si ogledujem njihove izdelke, marsikdaj najdem ideje za svoje "klobasanje" (saj veste, klobasice, poli vzorčki... canes).

Evo, mishion completed! Nočko!

Ni komentarjev: