nedelja, 1. februar 2009

FIMARSKO POPOLDNE 2

Zgodilo se je včeraj. Tokrat pri meni. Obiskali sta me Kristina in Maja, pridružila pa se nam je še moja prijateljica Darja. In da ne omenjam polne hiše otrok. Skratka, bilo je živahno in zabavno. Poklepetale smo o svojih zadnjih ustvarjanjih. Sem se prvič zasledila, kako se pogovarjamo o teh stvareh. Kup izrazov smo povzele iz literature, neta in od "bogsigavedi" kod še in so nam postali že čisto domači. Se mi je zdelo, da je Darja, ki ni toliko v teh fimarskih štosih, na momente kar malo čudno pogledala ob kakšnem stavku.

Seveda smo pokukale tudi v moj ustvarjalni kotiček....

... med orodje in vzorčke....


...in seveda med kup ogrlic in zapestnic, ki so ostale od šolskega novoletnega bazarja.


Kot ponavadi je čas čisto prehitro minil.

FIMO AFTERNOON 2

Yesterday I meet with Maja and Kristina. This time in my house. My Friend Darja joned us. She also like claying and all other creative activities. House was full of my friends and kids. It was fun and lively afternoon and as alvays - it was too short!

We took a look in my cretive corner, check my tools, canes and beads... and we couldn't miss the big box of my creations. Some of them are leftover of Schools New Year Bazar.

3 komentarji:

Maja pravi ...

Sem kar malo zakomplekasana, ko pogledam svoj nered in pomislim na tvojo organiziranost!!! Sej bi te "najela", da mi malo organiziraš stvari, pa kaj, ko bo čez dva dni isto!! Popoldne pa spet uspelo! Končno malo barve v moji glavi!

Anja pravi ...

Ups, jaz pa sem šele danes prvič "prijadrala" na tvoj blog. Krasno ustvarjanje. Te moram brž dodati med zaznamke, da mi te lepote več ne uidejo :))

MarikaGabez pravi ...

Kot pravi Maja-----
Sem kar malo zakomplekasana, ko pogledam svoj nered in pomislim na tvojo organiziranost!