četrtek, 3. februar 2011

POLY REMAKE






Zadnji koščki Klimtovih "klobasic" so kazali nevarne znake staranja in izsušitve. Preostala mi je le takojšnja poraba, katere rezultat so štirje obeski in dvoji uhani, ker pa je ostalo vzorčka z očesom še precej, sem z majhnim experimentom naredila "remake". Za začetek je nastal obesek in nastalo bo še kaj. Prstna, ogrlica, žlička....kdo ve?
Včasih bi si človek tudi zase želel takšne hitre preobrazbe. Sploh takrat, ko te delovni tempo kar ne spusti in zjutraj nesrečno opazuješ podočnjake v ogledalu, ki kljub prespanemu vikendu še vedno opozarjajo na utrujenost. No, sicer pa je jutr petek in nov, tokrat celo podaljšan vikend! Uživajte ga do zadnje minute, če so ga v službi privoščili tudi vam!
Majda

8 komentarjev:

Mª Reyes pravi ...

Es precioso. Besos

Renata pravi ...

Klimt je itak razred zase, v tvoji poli izdaji pa je sploh super!

Zadnje čase malo špricam pregledovanje blogov, ker enostavno nimam ne časa ne volje. Zato grem zdaj še enkrat v miru prečekirat tvoj blog ....

Pravljičarka pravi ...

Dobro ti je uspelo zložiti še zadnje koščke Klimta. Mogoče pa kmalu pride nova verzija???

Vladuška pravi ...

Odlične kombinacije, zelo dobro izgleda. Lep podaljšan vikend tudi vam.

Andreja M. pravi ...

Pozdravljena.
Sem zašla na tvoj blog preko čarovničkinega bloga in sem ostala odprtih ust :O Sem preslinila še vse za nazaj, mmmm . Ta, zadnja objava mi je pa tako barvno pisana na kožo, da bi jo kar zaplenila :)
Čudovito, te bom večkrat obiskala :)

Mojca pravi ...

kakšne barve! kakšne ču - do - vi - te barve! in oblike in - vse.

Tanja E. pravi ...

Čudovite igre barv in kombinacij, LP

Dana pravi ...

Bila sam sigurna da imam tvoj blog na listi!Odmah sam ispravila gresku kada se pokazalo,da sam ipak pogresila (kako,ne znam?).
Svi radovi su ti divni,vidi se da je ulozeno mnogo truda u njih ali posebno mi se svidja ova kolekcija inspirisana Klimtom.