ponedeljek, 11. marec 2013

PRVA

















Prva razstava mojih slik in nakita je dober razlog, da malce zbudim svoj zaspani in opuščeni blogec. Vsako leto si obljubim, da bo bolje. Letos ne obljubljam nič. Kar bo, pa bo. Začetek je za mano. Tako glede razstavljanja kot glede ponovnih objav na blogu.
Hvala mojim prijateljicam Maji, Darji, Branki in Špeli, ki ste si vzele čas za obisk, ogled in zapis spodbudnih besed v knjigo vtisov.
In hvala vsem ostalim, ki ste s svojo prisotnostjo in besedami polepšali ta, zame tako poseben, dogodek!
Saj veste, prve ne pozabiš nikoli! In jaz je prav zagotov ne bom.

Uživajte, ustvarjajte in se zabavajte!
Majda

13 komentarjev:

Helena pravi ...

Čestitam za razstavo. Zelo, zelo lepo. Vse, kar narediš, je narejeno z veliko mero okusa. Kje pa je ta razstava?

Metuljčica pravi ...

Čestitke za razstavo, prelepi izdelki in tudi mene zanima kje je ta razstava.

HRANDICA pravi ...

Tole pa je razstava vredna ogleda. bi bilo fino vedet, kje razstavljaš :)

moi pravi ...

Čestitke za razstavo in čudovite stvari, ki si jih naredila.

čarovnička pravi ...

bravo bejba :)

Maja pravi ...

Ponosna sem nate!!! Ogromno dela si opravila in izdelki so čudoviti!!

Goge pravi ...

Prekrasni radovi. Bravo!

Pravljičarka pravi ...

Čestitke! Razstava je bila zelo lepa. In sploh ni bilo videti, da bi bila prva, ampak ena od mnogih.

zabica67 pravi ...

Hvala drage moje! Razstava je ze mimo, tako da je ni vec mogoce videti. Vsaj en del pa bo sigurno visel na stenah mojega nastajajocega ateljeja.

Maja pravi ...

Čestitke za razstavo in nastajajoči atelje. Je že prav, da imajo tvoje umetnije svoje mesto. :)

ركن الامثل pravi ...


الخدمات المنزلية من شركة تاج للتنظيف ومكافحة الحشرات بالاحساء وراس تنورة



شركة تسليك مجارى بالاحساء
شركة تنظيف منازل بالاحساء
شركة تنظيف سجاد بالاحساء
شركة تنظيف خزانات بالاحساء
شركة تنظيف مجالس بالاحساء
شركة تنظيف فلل بالاحساء
شركة مكافحة حشرات بالاحساء
شركة مكافحة النمل الابيض بالاحساء
شركة كشف تسربات المياه بالاحساء
شركة عزل خزانات بالاحساء



Simon Durochefort pravi ...

Ponudba ne-protokolskega posojila
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

E-pošta: simondurochefort@gmail.com
WhatsApp: +33752366330

Catherine Cavette pravi ...

Dinamična ekipa ima nalogo.
Potrebujete kredit za projekt ali razviti svoje dejavnosti.
Ponujamo posojila s preprostimi postopki. S hitrostjo 2%. Hitro izboljšajte svoje življenjske razmere, da bi projekte, kot so:
* Osebno posojilo
* Posojilo za komercialno denar
* Negotovo, hitro in preprosto posojilo ...
Obrnite se na MS Anne Eledge
eledgefinance@gmail.com.
Naš uspeh pri delu je 100%

Komentar Blog.