četrtek, 22. julij 2010

SOLZICE





Včasih sestavljanje katerega od vzorcev zastavim nekoliko preveč na veliko. In potem ga nikakro ne morma porabiti, čeprav ga "tlačim" vsepovsod in ga uporabljam na vse sorte načine. Oranž-bela-turkiz-temno modra kombinacija pa je ena mojih najljubših in sem jo naredila sigurno že tretjič. Modra je itak moja barva, v kombinaciji z oranžno pa se mi zdi, da kar zasije. Iz ostankov klobasic so nastale solzice, iz njih pa trije kosi nakita - komplet obeska z uhani, ogrlica v kombianciji z buno in pa podobna v kombinaciji s perlami. Čakajo vas na Bregu.
Naj bo v vašem življenju čim manj solza, če pa že, naj bodo to le solze sreče!
Majda

5 komentarjev:

Nataša pravi ...

Čudovite so - tale kombinacija je res perfektna! Super!

Lidija pravi ...

tole kake kombinacije, občudujem te, bravo tole mi je pa res lepo

Renata pravi ...

Ja, modra je tudi moja barva in tvoje kombiniranje barv je zelo všečno. Super si sestavila vse skupaj.

Mojca pravi ...

uaaa, kakšna dobra kombinacija barv... in tudi oblikce so simpatične. solzice morajo bit... naj bodo tiste, srečne :)

kozelova pravi ...

Ojla, danes prvič v živo videla tvoje stvaritve, uhančke s hišico.

Čudovitki!