sreda, 30. junij 2010

BREG

Pogled na datum mojega zadnjega bloganja me ni prav nič razveselil. Vse obljube (sami sebi) o eni objavi tedensko so šle rakom žvižgat! Nič se ne bom opravičevala v stilu, ni bilo časa, preveč dela, služba, družba, morala sem še..... Saj je bilo vsega po malo res, res pa je tudi, da sem kakšen večer, ko bi lahko sedla za računalnik, šla enostavno spat. Ob devetih, "s kurami" - no, skupaj s svojima puncama.
Vendar pa je že skrajni čas, da napišem nekaj o Bregu in Art Marketu. Vsako soboto razstavljalci prebujamo prebivalce ob Ljubljanici z ropotom svojih vozičkov in klepetom ob postavljanju stojnic. Večina prodaja na Artu že vrsto let in med seboj se dobro poznajo. In dobro sprejemajo tudi nove obraze, katerih nas je letos kar nekaj. Pisana druščina vas vsako soboto med 9. in 16. uro pričakuje na novi lokaciji na Bregu:





Oznake za Art Market boste po Ljubljani iskali zaman. Organizatorji se niso še nič kaj potrudili, da bi potencilane obiskovalce obvestili o novem prostoru. Poleg tega pogled s Čevljarskega mostu na Breg zakriva gradbišče. Hrup in dim z njega dogajanju vsekakor nista v prid. Lahko bi pisala še o drugih neprijetnostih, ampak obrnimo se k svetlejši plati samega dogajanja.
Zame je vedno doživetje spoznati tistega, katerega blog ali spletno stran si ogledujem že nekaj časa, v živo. Tako sem spoznala Milico, ki dela čudovit srebrn nakit in vam je najbrž poznan; Petro, ki je najbrž najbolj prepoznavna po svojih malih črnih kamnitih ptičkih, ki krasijo slikice z duhovitimi napisi; "dišeči vili", ki sta na svoji stojnici ustvarili pravi vilinksi raj; Niko s čudovitim, kot dih lahkim porcelanom in parček iz Manitasa z unikatno poslikanimi torbami in čevlji (ko bom velika, si bom privoščila komplet!!!).
Spoznala sem tudi Dino, ki je tako kot jaz novinka in šiva super zadeve pod brandom Eko Look. Pri njej lahko najdete marsikaj zase in za svoje male dame.
Seveda bi lahko še naptevala. Pridite nas raje pogledat!
Pozdravček z Brega!
Majda

1 komentar:

čarovnička pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.