četrtek, 25. junij 2009

DOKONČANO S PPD - FINISHED FROM POLYMER PLAY DAYS

Nekaj dni sem nestrpno hodila okrog svoje delovne mize in si ogledovala nedokončane zadeve iz Anglije. Veliko dela v službi, zaključek šolskega leta naše prvošolke Zoje in zaključek naše "vrtičkarke" Zale so botrovali temu, da kakšnih 14 dni sploh nisem kaj dosti ustvarjala. Pa tudi, nekateri dnevi so bili res vroči (dobra tolažba)!

Gužva je minila in začela sem skončevati izdelke. Kaj naj najprej? ..... No, obesek iz "scrap lekcije" z Dannyjem je bil skoraj že skončan, zato sem ga obrusila, spolirala in opremila z buna vrvico. Šele obdelan res pride do izraza. Barve kar zasijejo in moram priznat, da je to eden mojih najbolj natančno izdelanih kosov. Definitivno je to tehnika, ki jo boste na moje blogu še videli.

Seveda se nisem mogla dolgo upirati Millefioriju iz Irisine lekcije. Vzorčke sem prilepila na podlago, jih povaljala preko peki paprja in nato izrezala ob različne oblike (uporabila sem kvadraten, pravokoten in srčast izsekovalec). Med dva vzorčasta delca sem skrila kroglico "scrapa" in oblikovala blazinaste perle (pillow beads) in nekaj obeskov. Ker pa ni bilo časa za dokončat čisto vse, sem se najprej lotila obeska, začetega na PPD. Nadela sem mu črtasto obrobo, ga zbrusila in spolirala, nato pa za dokončno opremo uporabila kar vijolično vrvico, ki sem jo kupila v BaedStoru v Nottinghamu. V bistvu sem naredila "multi-string", ki je enostaven in se mi zdi, da lepo dopolni sicer živahen obesek:

Uspelo mi je dokončati še "organic beads" ogrlico, ki smo jo delali z Natalijo. Tu sem se znašla v zagati. Ker v Angliji nisem bila tako sistematična, kot Maja, ampak sem se morala preskusit v izdelavi perl različnih oblik in barv, doma nikakor nisem uspela zložiti kombinacije, ki bi mi bila všeč. Zato sem izdelala nove organic perle, tokrat iz Fima. Izdelavo perl sem hudo poenostavila (z vsem spoštovanjem do originalne tehnike in njene avtorice) vendarle pa se mi zdi, da oblikovno ne zaostajajo za "pravilno" izdelanimi.

Potem je bilo na vrsti barvanje. Barve - interferenčne. Hotela sem jih kupiti v Angliji, nato pa sem jih v jezi, ker mi niso hoteli sprejeti bankovca za 50 funtov (kot da sem se jaz izmislila njihov denar), pustila na pultu v eni nottinghamskih craft trgovin. In mi je danes malo žal za svojo trmo, saj pri nas teh barv ni moč dobiti. Vendar sem na ta račun dobila svojo lekcijo o barvah, o tem da "interference colour" ni enako "iridescent colour". Pustila sem se prepričati trgovki v eni umetniških trgovin, ki mi je zagotovila, da je to eno in isto. "No, gospa pač ve", sem si mislila. PA NE VE!!! Ko sem barvala perle, je bil, jasno, efekt čisto drug. To se lepo vidi, če pogledate osrednjo perlo (bakrene barve) in druge perle. No, vendarle pa sem s končnim izdelkom in montažo zadovoljna, prave barve za svoje naslednje izdelke te vrste bom pa tudi nekje našla.


Na mizi me sedaj vabijo še nezmontirane perle z "Mica Shift" lekcije z Allison Gallant in pa nezmontiran obesek z "Multy-layering" lekcije s Silvy.

Sedaj pa se moja ta mlajša prebuja po dnevnem počitku in moram zaključiti. Hvala za branje, hvala za komentarje. Pa lep praznični dan vsem še naprej!

I FINISHED SOME PIECES FROM THREE LESSONS FROM POLYMER PLAY DAYS IN ENGLAND. iN NEXT FEW DAYS I'LL FINISH LAST TWO - MICA SHIFT BEADS AND MULTILAYERING PENDANT. THANS TO FOLLOWING ME! REGARDS TO ALL!

13 komentarjev:

FloRaeMe pravi ...

Loving the "scrap" pendants! Jo

McCrafty /Klavdija pravi ...

Vse je krasno, a prvi obesek je mega!

Sonja pravi ...

Prav luštno je prebrat, da še kdo poli izdelke brusi, polira :) Pri meni je včasih obvezno sledilo še lakiranje, zdaj pa sem že parkrat zdržala brez. Sem kar važna.
Ti pa si lahko ponosna na vse pokazane izdelke. Bi bilo pa super, če bi lahko vse tole pomečkala v rokah, pogledala, kako zgleda s strani ali pa od zadaj..
Prodajalcem v naših trgovinah pa res ni verjeti, so tudi mene že nasmodili. Ampak na srečo sem se dogovorila, da lahko lak, ki naj bi bil dober za fimo, prinesem nazaj, če se bo lepil. In se tudi je :)))
Komaj čakam, da pokažeš še rezultate ostalih tehnik.

Tiara pravi ...

Super izdelki, kar nazijala sem se jih saj so vsi prav nekaj posebnega.

K pravi ...

Huh!!! Prvi obesek je tudi meni nekaj izjemnega, pri rožicah pa samo zevam.

Little Glory pravi ...

The pendants are so beautiful!

Alenka pravi ...

Super izdelki. Prvi je mega lep in zanimiv- gledaš pa gledaš!Tudi drugiobesek in klobase so fantastične. Tele organic perle pa mi nekako ne potegnejo, sem bolj za barve.Ampak res zgledajo kot čisto iz narave vzete.

Hali pravi ...

Prekrasno vse, prvi je pa nadprekrasen :-)

DidiArt pravi ...

čudovito je vse.. po vrsti.. kar ne morem nehati gledat, krasno in čimprej spet kaj novega za naše očke.. lep topel pozdravček I.

Renata pravi ...

Prvi obesek mi je res mega dober!! Dodelan do konca.

Pa semena so mi tudi krasna.

Unknown pravi ...

Nice site. Greetings from Austria.

Please visit my site, too.

http://monimaus-monalila.de.tl

Moni

Milica Bubanja pravi ...

WoW,tale prvi je res nekaj posebnega!!! Zelo si natančna, to mi je zelo všeč, super!!!

Unknown pravi ...

Divno zaista!