torek, 10. februar 2009

RING-A RAJA PO MOJE

V teh dneh sem malo RING-a rajala! Pri meni to izgleda tako, da nastane en kup "ringov" (prstanov). In ko sem gledala Majine nedavne izdelke sem ugotovila, da moram tudi sama malo zapustiti millefiori in se lotiti še česa novega.

Saj idej je "miljažent", ampak časa ni za uresničitev. Sem si naredila en super arhiv idej za "sušne" dneve, ko imaš prazno glavo in ti nič pametnega ne pade na misel, da bi izdelal. Odprla sem fascikel, kamor lepim izrezke vzorcev, izdelanega nakita.... in seveda rišem, barvam... Vse sorte nastaja. In verjamem, da bo vse zapisano in zarisano slej ko prej ugledalo luč sveta (in bloga!). Velikokrat sm koga slišala, da je prelagal take stvari na penzijo. No, jaz upam, da se bo večina izdelkov zgodila že prej.

Sem se pa odločila, da odslej dalje tudi sama za Fimo uporabljam izraze PC ali poli. Pri vsem tem pa je res, da se navadiš na en PC in težko prešltaš na drugega. Jaz trenutno hočem namesto Softa uporabljati klasičen Fimo. Ampak se zelo pozna. Pri Softu tako lepo zgladiš robove, mimogrede se zabrišejo, Klasik pa je težja varianta. Biti moraš bolj vztrajen in tudi bolj previden. Mimogrede se kaj sfiži. Ker sama "oblačim" perlice, moram biti res pazljiva, da režem tanke rezinice in da robov ni. Vendar pa trši PC bolje obdrži oblike. Sestavljen vzorec se manj deformira in ne otrebuje toliko časa za "relaksacijo" pred tanjšanjem vzorca in končno uporabo.

Tudi druga kreacija je nastala na osnovi plesa, tokrat me je navdihnil FLAMENKO. Pravzaprav sem pred časom naredila en tak komplet za Martino, pa je ostalo še nekaj "klobasic". Nastala je ogrlica in prstani:





P.S. Maja, da ne bi mojih fotk kritizirala! Vedno fotkam sredi noči in tole je vse, kaj moj aparatek zmore. Mogoče pa ga moram zamenjat?!?

Zdaj ap je ura 1.05. Jutri pa služba. Nočko!





7 komentarjev:

Hali pravi ...

Uuuu zelen prstan in flamenco nakit mi je najlepši. Lepo!

Maja pravi ...

Tist ta zelen prstan je zame?:))Super si tole ringarajala! Fascikla mi pa še nisi pokazala!Jaz vedno skiciram na listke, ki pa se v mojem nerdu kaj hitro zgubijo, pol je pa suša, pa še živčna sem, ker ne najdem listkov.
PS
Flamenco pa itak ruls (ampak v resnici zgleda še miljonkrat bolje!!!!)

Jana pravi ...

Super prstančki in ogrlice! Se jih sploh ne bi branila. :)

Tiara pravi ...

Tudi meni je tale zeleni prstan fantastičen.

Biljana pravi ...

Zelo lepo ustvarjanje. Na mojem blogu te čaka ena igrica:) lp

PolonaP pravi ...

ogrlica! barve!

da ne govorim o mojstrstvu.

Tole s Fimotom se mi je vedno zdelo težko. Da ni za ljudi, ki imajo trde prste.

Roberta pravi ...

Luštni prstani, je tudi meni tisti tazelen najbolj všeč! Si pridna, lepo to...
Spet sem te pofočkala na mojem blogu. Nam pokažeš? :)

Lp in uživaj, pa pridno fimaj!