četrtek, 8. januar 2009

BRSKANJE PO NETU

Najprej sem mislila malo fimat, pa ni bilo nobene pametne ideje. In kadar ni pravih idej, obiščem web in svoje priljubljene, tudi tiste stare, ki so se že malce zaprašile. Pasem učke, preučujem, kako je kakšna stvar narejena, kliknem kakšen link..... in prišja sem do Ma-Belette. Nooorooo! Ženska obvlada. Tole je ena njenih prečudovitih ogrlic.






Potem obvezno pobrskam na parole de pate , da si ogledam tisto umetnico, na katero me je opozorila Kristina. Dela ful luškane punčke, videt so simpel ampak vsaka je nekaj posebnega:

Dela obeske, sponke in bog si ga vedi kaj vse še. Ne glede na to, da se v tem trenutku ukvarjam z millefiorijem si rada ogledujem vse. In me navdihujejo zadeve, ki so čisto izven mojega konteksta. Moje brskanje je prekinilo kašljanje naše Zale. Zgleda, da bova danes spet končali v skupni postelji in se crkljali.

Zaključit moram nekaj stvari, ki mi že kar nekaj časa ležijo na mizi. No, bom pa jutri, ne?

WEB BROWSING

I had no idea, where to start, tottaly without inspiration. So I started to browse through my old "faworites" and found so mush interesting things! One of them is Ma-Bellete. This women has gordeous creations. Like them a lot! After that I have to check "Parole de pate" blog. I found girlies that Kristina told me about.


1 komentar:

Márcio Silva pravi ...

hi thanks too!!
follow my blog, please!!